رنگ لب برهنه بی نقص یک زن ، زن دیگری است که از وجود لب دوست دارد. هر کس رنگ لب طبیعی دیگری دارد. آیا مال شما بژ صورتی کمرنگ است؟ قهوه ای عمیق؟ هلو صورتی؟ آیا لبهای شما یک اشاره بنفش در آنها دارد؟

من به سمت گره های گرم گره می خورم - یا با اشاره هلو یا قهوه ای - که در جایی در وسط طیف برهنه قرار می گیرند ، گره می خورم. مداد لب صورتی Subculture MAC تقریباً رنگ لب طبیعی من است.

من همچنین طرفدار MAC Patisserie رژ لب (همچنین یک صورتی گرم) و Hourglass Dreamer Girl Lip Stylo (بیشتر از رنگ صورتی خنثی) هستم که در حال حاضر به این مرحله می روم.

در مورد شما چطور؟ رنگ لب برهنه بی نظیر شما چیست؟ آیا کسی آن را الان ساخته است؟

معتاد زیبایی محله دوستانه شما ،

کارن

PS کاملاً بی ارتباط با لبهای برهنه است ، اما آیا تا به حال شیر بادام می نوشید؟ دوست دارم آن را در قهوه خود قرار دهم زیرا گاهی اوقات شیر ​​معمولی به من درد شکمی می بخشد.

خوب ، من دوست دارم مارک های مختلف را امتحان کنم ، و یک کالای بسیار خوشمزه در Target توسط Califia Farms پیدا کردم.

من فقط طعم شیر بادام غافلگیر نشده را تجربه کرده ام ، اما صاف است و غذای مطبوع ندارد. من هم دوست دارم که چگونه بر روی زبانم احساس شود. قوام ضخیم تری دارد ، بنابراین تقریباً شبیه شیر معمولی است.

من آن را همین الان در یک فنجان Folger's Simply Smooth (که من اکیداً توصیه می کنم در صورت بروز درد شکمی از قهوه) از آن استفاده کرده ام ، دارم ، و تنها چیزی که باید بگویم YUM است!