1. شما باید برای آن شکار کنید
این مجموعه به تازگی چند روز پیش راه اندازی شده است ، اما این شرکت هم اکنون به صورت آنلاین فروخته شده است. اگر چیزی را دیدید که باید ، خوب ... متاسفم ، عزیزم. شاید با همکار فروش محله دوست خود MAC تماس بگیرید ، و انگشتان و انگشتان پا را از هم دور نگه دارید. آنها هنوز هم ممکن است چیزی در پشت پیشخوان پنهان داشته باشند.

(توجه: در آخرین بررسی ، پنج رژ لب (هر کدام از آنها $ 17،50) و پالت سایه چشم Luck و Fortune (32 دلار) و Powder Blush Duo (29 دلار) همه به صورت آنلاین فروخته می شوند .)

بسته بندی مک قمری سال جدید 2018

2. متاسفانه (زیرا پیدا کردن آنها خیلی سخت است) ، رژ لب یک رویای هلو و / یا صورتی عاشقانه است
خیلی هلو و پینک! من 99٪ از عمر رژ لب خود را با پوشیدن آن رنگ ها می گذرانم (با عرض پوزش ، هیچ جسد-خاکستری برای این دختر ندارم) ، بنابراین اینها نیروانا برای رژ لب هستند.

دو ساتن - سایه های مورد علاقه من صورتی هلو ، صورتی خوب خاموش و هلو نرم هلو سال نو است که مروارید طلایی دارد. هر دوی آنها رنگ آمیزی شده ، صاف اعمال می شوند ، لبهایم را خشک نمی کنند و مدت زمان طولانی و طولانی را پشت سر می گذارند. من هم همینطور ؟ آنها به عنوان کرم سرخ.
دو Mattes - Dusty به Luck برخاست ! مات است و لکه های لب من را نمی گیرد ، اما کمی خشک می شود ... و فکر می کنم مرجان صورتی روشن روشن سعادت ، زیبا است ، اما به همان اندازه رنگدانه ای نیست که به خوشبختی برسد! و همچنین بر روی هر لایه میکرو ریز روی لبهای من چسبیده است.
Cremesheen - اگر دوست دارید مایل به آبی مایل به آبی کم رنگ باشید ، ممکن است خوشبختی خالص صورتی روشن خامه ای را دوست داشته باشید . این نیمه قشنگ است ، که من با آن خوب هستم ، اما من از این موضوع روی من دیوانه نیستم ... من MAC NC42 هستم ، و فکر می کنم به دلایلی کمی عجیب به نظر می رسد.
mac lunar new new 2018 رژ لب
رژ لب (هر کدام از آنها $ 17،50) در سلامتی ، سال نو هلو ، برای خوشبختی! ، سعادت ، خوشبختی خالص
3 - به پودر سرخ شدن Duo متوقف می شود
من فقط به یک لایه روشن از گل صورتی Love Token برای گونه های طبیعی شستشو نیاز دارم ، و هلو کمرنگ کمرنگ زندگی طولانی و خوشبختی نیز به طرز شگفت آور رنگی است. هر دو سایه هم یک طعمه برای ترکیب هستند. آنها تقریباً به همان اندازه ملبا ، مات مات MAC مورد علاقه من در همه زمان ها ، روی پوست و پر پرش می کنند.

من این دوتایی را خیلی دوست دارم ، زیرا بیشتر اوقات فقط کمی رنگ روی گونه های خود می خواهم ، دقیقاً همان چیزی است که این دوتایی ارائه می دهد. آن نگاه دقیق


دوقلوی پودری سرخ شدن سال جدید mac ماه سال 2018

mac قمری سال جدید 2018 swatches blush
پودر سرخ شدن Duo (29 دلار)
4- پالت سایه چشم نه تابه ، قرنیه گوش متوسط ​​است
یک سایه بژ روشن و دیگری قهوه ای تیره وجود دارد ، اما هفت سایه دیگر همه در وسط کروماتاتیک هستند. بسیاری از آنها تغییراتی در طوپان متوسط ​​، هلو یا صورتی وجود دارد.

با این وجود ، اگرچه یک ساتن و درخشش در آنجا وجود دارد ، اما به نظر می رسد این یک پالت سایه چشم مات برای من است و بسیار گرم ، نرم و رمانتیک است. این باعث می شود من به یک نقاشی زیبا آبرنگ فکر کنم.

در این روز Meow-entine می توانید پالت را در عمل مشاهده کنید! ؟ ؟ آموزش .

پالت سایه چشم مک سال جدید سال 2018

mac قمری سال جدید 2018 سایه چشم را تغییر می دهد
پالت سایه چشم Fortune (32 دلار)
5- هشدار ناخواسته جزئی
با سایه های چشم ، اما خیلی بد نیست. من فقط باید بعد از انجام چشمانم کمی تمیز کاری انجام دهم.

آه ... در یک دنیای جایگزین ، ما در جایی زندگی خواهیم کرد که محصولات LE هرگز به فروش نمی رسد. آیا این رویایی نخواهد بود؟