فروپاشی شهری kristen leanne daydream 3
من به یخ زدن کیک رأی می دهم
به نظر شما چه چیزی در جلوی پالت پایدار شهری $ 26 X Urban Decay X Kristen Leanne Daydream وجود دارد ؟

آیا ...

الف) سرمازدگی کیک (* گره زده *)
B. لوسیون بدن
C. کرم اصلاح

چون به نظر من هر سه است.

اما اگر من فقط یکی را انتخاب کنم (دوشنبه چراغ نظرسنجی نظرسنجی) ، من با سرمازدگی کیک می روم زیرا - سلام! - من پنج روز مستقیم تماشای نمایشگاه بزرگ پخت بریتانیا را تماشا کردم .

اتفاقاً آن نمایش مانند سوپ مرغ (با کراکرهای خانگی پخته شده) برای روح است. این تقریباً درمانی برای سرماخوردگی است ، اما من مشکل ...

فروپاشی شهری kristen leanne daydream
روی درپوشها و خطوط شلاق من یک Daydream کردم ...
آیا این پالت زیبا نیست؟ هنگامی که آن را باز کردید ، پنج سایه چشم پودر خنثی گرم در داخل وجود دارد.

Daydream بخشی از مجموعه جدید Urban Decay X Kristen Leanne است که هم اکنون در دسترس است. این یک درگیری بین UD و کریستن لیان دوست داشتنی بدون آرایش و دوست داشتنی بدون آرایش است. به طور خلاصه ، او موهای رنگی دارد ، عاشق ظاهر رنگین کمان است ، خال کوبی می کند و صاحب یک شرکت رنگ مو به نام Arctic Fox است که همه چیز مربوط به رنگ های پری دریایی و تک شاخ است ... بنابراین او همه چیز در مورد رنگ است.


در این مجموعه دو پالت چشم وجود دارد - رنگی و خنثی. دومی ، البته ، همان است که من می خواهم ابتدا امتحان کنم.

فروپاشی شهری kristen leanne daydream 3
گرایش خنثی گرم

مجموعه پوسیدگی شهری kristen leanne
رنگهای دلبند من هنگام کودکی بنفش و صورتی بود (و بنفش هنوز هم یکی از آنهاست).
All-Matte Daydream (که 26 دلار آن است) و Urban Decay Naked Basics همان طاقچه را پر می کنند ، اما با اینکه Naked Basics دارای شش سایه پودر مات بلند است که همه در قسمت خنک کننده قرار دارند ، Daydream دارای پنج است. اما هر دو پالت را می توان در اصل به همان روش ها استفاده کرد.

با مبانی برهنه ، چندین تن مشابه را به دست می آورید که فقط به اندازه کافی از یکدیگر متمایز هستند که می توانید با سهولت از آن شیب های زیبا و بدی را بدست آورید.

در مورد Daydream نیز اینگونه است. این خانه دارای سه سایه مشابه در نزدیکی وسط پالت است - Daydream ، که یک برنزه گرم است. 12/12 ، که یک هلو مرجانی گرم است؛ و مشترک شوید ، چیزی که قهوه ای با رنگ نارنجی قهوه ای با رنگ متوسط ​​مانند MAC Saddle است .

فروپاشی شهری kristen leanne daydream 3
سلام گرادیان ، اینجا ما آمده ایم!
هر سه رنگ به اندازه کافی نزدیک هستند که بتوانند شیب منسجمی با هم ایجاد کنند ، اما آنها به اندازه کافی مجزا هستند که هنوز هم می توانید بگویید که آنها رنگ های مختلفی دارند.

در اصل ، آنها انجام یک شیب بر روی درب های شما را آسان می کنند.

می توانید از دو سایه دیگر - بژ لوسی و شکلات تیره بنفش تیره هشت - برای برجسته کردن ظاهر خود استفاده کنید. من از Lucy برای برجسته سازی و هشت برای خطوط شلاق خود استفاده می کنم (به نظر می رسد که با لایه های MAC Teddy ، Prunella یا Costa Riche بسیار لایه بردار است ).

swatches فروپاشی شهری kristen leanne daydream
لوسی ، Daydream ، 12/12 ، مشترک و هشت
نکته در مورد این سایه ها ، هرچند که ... "صادق" ، به اصطلاح ، این است که حتی اگر آنها عیب یابی را نشان نمی دهند ، و به راحتی مخلوط می شوند ، بسیار وسوسه کننده است که فقط به کار خود ادامه دهند و به کار خود ادامه دهند. و موارد دیگر ، زیرا آنها خیلی زیاد برای ترکیب کردن سرگرم کننده هستند! - بنابراین آنها تمایل دارند که کمی سنگین به نظر برسند. در نتیجه ، از آنجا که من نمی توانم خودم را کنترل کنم ، پودرها کاملاً واضح به نظر می رسند ، مانند این که فقط در بالا سرد می شوند ، و خطوط ریز من پررنگ تر از آنچه دوست دارم ، به نظر می رسند.

اما ... منظورم این است که ، اگر خود کنترلی داشته باشید ، که من مطمئن هستم که انجام می دهید ، خوب خواهید بود.

فروپاشی شهری kristen leanne daydream
من همچنین از Palette Beauty Beam Highlight Paleta (گونه ها) و Bon Bun Lip رژ لب (لب) نیز استفاده می کنم ، همچنین از مجموعه UD X Kristen Leanne هستم.
پالت 26 دلار است ، بنابراین یکی از گرانترین پالت های موجود در آنجا نیست ، اما این داروخانه نیز نیست. با این حال ، همه کاره است. شما می توانید به تنهایی و یا با هر یک از پالت ها و سایه های رنگارنگ و براق مورد علاقه خود از آن استفاده کنید.

همچنین اگر تن های نارنجی قهوه ای را به خوبی بپوشید ، از آن لذت خواهید برد. این موجود در Urban Decay ، Sephora ، Ulta است و میسی را اکنون انتخاب کنید.