من فوم ها را در لنت های زنجبیل ام دوست دارم و در تهویه های تمیز کننده من کف می خورند! من به هر دو معتاد هستم.

تهویه مطبوع فوم چیست؟
آیا می دانید تهویه مطبوع کف چیزی است؟ مانند تهویه مطبوع OG ، آنها به آرامی موهای شما را شسته و حالت می دهند (بله ، در همان زمان) ، اما برخلاف نرم کننده های تمیز کننده سنتی (شستشو) که دارای قوام مانند لوسیون هستند ، انواع کف کف سبک تر ، هوایی تر و… موهای خود را وز نکنید ، و باعث افزایش زیاد حجم می شود.

من حتی تا شروع به استفاده از R + Co Analog (این AMAZEBALLS است) حتی نمی دانستم که آنها حتی وجود داشته باشند ، که اتفاقاً من در آخرین قطره استفاده کردم.

من آن را دوست دارم ، اما مانند یک کارشناسی ارشد زیبایی ، می خواستم ببینم چه چیز دیگری در آنجاست ، به همین ترتیب است که Drybar Double Standard Cleansing Conditioning Foam در آخرین سفر Sephora در سبد من به پایان رسید.

28 دلار برای 6.6 اونس است. IMO ، اگر کمی بهتر از آنالوگ از بعضی جهات بهتر نیست ، IMO اگر خوب باشد.

در هر صورت ، من در مورد آن # زندگی_فوم اکنون هستم. هیچ راهی وجود ندارد که من به تهویه های تمیز کننده قدیمی بپردازم .

چه کسی برای آن است؟
شما آن را نامگذاری کرده اید - موهای ضخیم ، مانیزهای ریز ، فرفری و رنگی.

گال در سپهره که با من صحبت کرده است به من گفت که زنانی که ورزش زیادی می کنند از آن لذت می برند ، زیرا به آرامی اما اوه ، بنابراین کاملاً عرق و روغن را از پوست سر شما خارج می کند و این کار را بدون سلب کردن هر ریز رطوبت انجام می دهد یا رنگ از سر شما

این مناسب برای افرادی است که دوست دارند روزانه موهای خود را بشویند ، اما نمی خواهند اثرات خشک کنندگی ناشی از شامپو کردن روزانه را داشته باشند ، یا لایه برداری هایی که مایل به جلوگیری از جمع شدن آنها از شستشوی سنتی یا تهویه مطبوع سنگین هستند.

خشک کن استاندارد استاندارد
در صورتی که قبلاً از نرم کننده پاک کننده کف استفاده نکرده اید ...

نحوه استفاده از آن
بعد از خیس کردن موهای خود ، کف بوهای گرم و نرم کارامل را روی ریشه های خود بمالید.

مانند شامپو معمولی آنرا ماساژ دهید تا روغن ها ، خاک و زباله ها را از بین ببرد.

(توجه: در صورت تعجب از این انتظار حباب های بزرگ را نداشته باشید.)

وقتی احساس می کنید ریشه های شما به اندازه کافی از بین رفته است ، مقدار باقی مانده را تا انتهای خود کار کنید (ممکن است اگر موهایتان از روی شانه های شما مانند من خارج شود ، به یک عروسک اضافی نیاز دارید) ، سپس آن را بشویید.

و همین! نیازی به تهویه مطبوع اضافی نیست ، اگرچه Drybar توصیه می کند بعد از استفاده از Double Standard دو تا چهار بار از شامپو / کولر گازی معمولی استفاده کنید ، احتمالاً برای جلوگیری از تولید محصول.

LIFT LIFT AND CURL
موهای مواج و رنگی شده من در قسمت خشک تر است و اولین باری که از Double Standard استفاده کردم ، صبح روز بعد با امواج بیشتر از حد معمول و بلند کردن تعداد زیادی از ریشه ها از خواب بیدار شدم.

مانند وقتی که از R + Co Analog استفاده می کنم ، موهای من بعد از آن احساس تمیز و مرطوب می کند. خاتمه خشک نیست! پوست سر من پوسته پوسته نمی شود و در غیر این صورت آجیل نمی خورد و رنگ موی شکلات تیره تولید شده من بجای شستشوی تخلیه ، روی رشته های من می ماند.

خشک کن استاندارد استاندارد
داخل چیست؟
WORD نهایی
عاشقشم. Double Standard تمام موارد عالی آنالوگ را انجام می دهد ، اما من فکر می کنم تهویه مطبوع Double Standard ، که به همان اندازه آبرسان است ، نسبت به آنالوگ ، یک لکه سبک تر احساس می کند ، به همین دلیل است که من با این حجم و حلقه زیاد روبرو می شوم.

من هنوز آنالوگ را به قطعات دوست دارم ، اما Double Standard نیز در آنجا قرار دارد. من فکر نمی کنم که شما با آنها اشتباه کنید ، اما اگر موهایتان خیلی ریز است ، و اگر اولویت شما بلند کردن است ، Double Standard را توصیه می کنم.

یکی دیگر از بزرگترین موارد دیگر: پیدا کردن آن آسان است ، زیرا در سپهرا و اولتا حمل می شود.