لوازم آرایشی ساخت ایران

بهترین لوازم آرایشی ساخت ایران

۲ مطلب در آبان ۱۳۹۸ ثبت شده است

Urban Decay Vice Metal برای تعطیلات 2017 با پالت رژ لب مات ملاقات کرد


آیا این فقط من است ، یا این چیزی است که معمولاً کمی در مورد رژلب هایی که در پالت های رژ لب LE وجود دارد ، کم است؟ اگر احساس کنند و کار کنند متفاوت از آنچه هستند اگر در لوله قرار بگیرند؟ من نمی دانم ... شاید چیزی تغییر کند وقتی آنها را به جای گلوله در تابه ریخت.

می دانم که بسیاری از هنرمندان آرایش می گویند که استفاده از رژ لب با برس باعث می شود رژ لب شما دوام بیشتری داشته باشد و ظاهر بهتری پیدا کند و خوب ، من کمی از آن اتفاق می افتم ، اما این برای من کافی نیست که بخواهم هر وقت یک قلم لب را شلاق بزنم زمانی که من رژ لب را گذاشتم.

جز با این یکی! it من این کار را برای معاون جدید Urban Decay ملاقات با پالت مات مات انجام می دهم.

معاون فروپاشی شهری با پالت لب فلزی ملاقات می کند
نزدیکتر ، زیبا ...
این 35 دلار ، واقعاً خوب است و هم اکنون با مجموعه تعطیلات سال 2017 در دسترس است .

پوسیدگی شهری با swatches پالت رژلب فلزی روبرو می شود
Banger ، Amulet ، CSB ، Tame

در آن 12 سایه از UD Vice رژ لب وجود دارد ، شش مورد جدید و شش مورد آنها دوباره از خط دائمی تبلیغ می کنند و Vices ، BTW ، اساساً ish هستند . آنها دیوانه خامه ای ، فوق العاده صاف هستند و در فیستا از پایان های مختلف آمده است.

پوسیدگی شهری با swatches پالت رژلب فلزی روبرو می شود
Banger ، Amulet ، CSB ، Tame
و سلام ، اکنون! - آنهایی که در این پالت هستند و به خوبی لوله های کار می کنند.

شش ردیف پایین هیچگونه براق و درخششی ندارند. همه آنها کرم یا مات هستند. و شش ردیف بالا ، پسر عموی هماهنگ و درخشان آنها هستند ، یعنی نسخه های فلزی / براق سایه ها در ردیف پایین.

خوب ، من هنوز نمی توانم باور کنم که این لبها چقدر صاف به لبهای من نگاه می کنند. همه آنها فوق العاده رنگ آمیزی شده اند و هیچکدام از آنها ظاهراً لکه دار نیستند.

بیگ بنگ بعضی اوقات کمی ظریف به نظر می رسد ... فکر نمی کنم به اندازه بیگ بنگ که درون لوله است صاف باشد ، اما این تنها مورد است. به طور کلی ، بقیه اینها دوست داشتنی به نظر می رسند و خوب کار می کنند. آنها احساس خامه ای می کنند ، به خط لب من نمی آیند و لب هایم را خشک نمی کنند.

پوسیدگی شهری با swatches پالت رژلب فلزی روبرو می شود
دیوانه ، جرقه ، کم عمق ، 217
همچنین قلمویی که با آنها همراه است بسیار جذاب است! - که عجیب است ، زیرا من معمولاً فکر می کنم که برس های کوچکی که با پالت لب به دست می آیند خیلی کوچک و بی دست و پا هستند و هیچ وقت کاملاً درست احساس نمی شوند. این یکی تلسکوپی است ، هرچند که گسترش می یابد ، بنابراین طول آن کمی طول می کشد و در دست من احساس راحتی می کند. سر قلم مو نیز از عرض خوبی برخوردار است و خوب و محکم است ، بنابراین کاملاً کاربرد دارد.

معاون فروپاشی شهری با پالت لب فلزی ملاقات می کند
رژ لب معاون من است ...
معاون فروپاشی شهری با بسته بندی پالت فلزی لب ملاقات می کند
زیبا به رنگ بنفش
سایه های جدید Banger، Fast Talk، Spark، CSB، Tame و Shallow است. و بازآفرینی های جدید Amulet ، Big Bang ، Backtalk ، Double Team ، 714 و Mad هستند.

این تا کنون شگفت انگیز ترین پالت لب است که در یک زمان loooong از آن استفاده کردم. و من شخص پالت لب نیستم. اصلاً اما اکنون من با این پالت کاملاً مهربان هستم.

موافقین ۰ مخالفین ۰

پاک کننده

اصطلاح پاک کننده به محصولی اطلاق می شود که خاک یا مواد دیگر آن را پاک یا از بین می برد. یک پاک کننده می تواند یک ماده شوینده باشد و انواع مختلفی از پاک کننده ها وجود دارند که با هدف یا تمرکز خاصی تولید می شوند. به عنوان مثال ، یک دستگاه پاک کننده دمنوش یا گیربکس کننده در مکانیک خودرو برای تمیز کردن قطعات خاص موتور و اتومبیل استفاده می شود.

انواع دیگر آنهایی است که در آرایش و زیبایی و پوست یا مراقبت از پوست مورد استفاده قرار می گیرد. در این حالت ، پاک کننده یک محصول مراقبت از صورت است که برای از بین بردن آرایش ، سلول های مرده پوست ، روغن ، خاک و سایر انواع آلاینده ها از پوست صورت استفاده می شود. این امر به بازشدن منافذ و جلوگیری از شرایط پوستی مانند آکنه کمک می کند . از یک پاک کننده به عنوان بخشی از یک رژیم مراقبت از پوست به همراه یک تونر و مرطوب کننده استفاده می شود .

استفاده از پاک کننده برای از بین بردن کثیفی جایگزین بهتری برای صابون نواری یا شکل دیگری از پاک کننده پوست است که به دلایل زیر به طور خاص برای صورت فرموله نشده است:

    صابون میله دارای pH بالایی است (در منطقه 9 تا 10) و pH سطح پوست به طور متوسط ​​4.7 است. [1] این بدان معنی است که صابون می تواند تعادل موجود در پوست را تغییر دهد تا از رشد برخی از انواع باکتری ها ، به افزایش آکنه کمک کند.
    پاک کننده های نوار دارای ضخیم کننده هایی هستند که به آنها امکان می دهد شکل میله ای را بدست آورند. این ضخیم کننده ها می توانند منافذ را مسدود کرده و منجر به آکنه شوند. [ نیاز به استناد ]
    استفاده از صابون نواری روی صورت می تواند روغنهای طبیعی را از پوست خارج کرده و مانعی در برابر از بین رفتن آب باشد. این امر باعث می شود که غده های چربی متعاقباً بیش از حد روغن تولید کنند ، شرایطی بنام سبوره واکنشی که منجر به منافذ بسته شده می شود. [ نیاز به استناد ] برای جلوگیری از خشک شدن پوست ، بسیاری از پاک کننده ها از مرطوب کننده ها استفاده می کنند.
    شستشوی صورت مانع از بروز صورت در صورت باکتری ها ژل شستشو صورت ایو روشه مدل Pure Calmille حجم 200 میلی لیتر و سایر عفونت های پوستی می شود. پاک کننده به طور واقعی ناخالصی ها را از روی پوست حل می کند. شستشوی صورت با یک فرمول برای تمیز کردن عمیق ناخالصی ها اجباری می شود.

انواع پاک کننده های صورت

انواع مختلفی از پاک کننده ها برای افراد با انواع مختلف پوست ایجاد شده است. بر اساس قوام و بافت ، موارد زیر انواع مختلفی از پاک کننده های صورت را نشان می دهد:

    پاک کننده ژل
    پاک کننده های کرم
    پاک کننده های کف
    پاک کننده های روغن
    پاک کننده های خاک رس
    پاک کننده های میسل
    پاک کننده های پودر
    پاک کننده های نوار
    پاکسازی / لباس / دستمال مرطوب
    پاک کننده ذغال سنگ
    پاک کننده عسل
    پاک کننده ویتامین C

پاک کننده هایی که مواد فعال دارند برای جلوگیری از شکستگی از پوسته روغنی مناسب هستند. اما ممکن است باعث خشکی بیش از حد پوست شوند و باعث تحریک پوست شوند ، این باعث می شود پوست ظاهر شود و احساس بدتر کند. پوست کم آب ممکن است به یک پاک کننده نوع لوسیون خامه ای نیاز داشته باشد. اینها به طور معمول خیلی ملایم هستند تا روی پوستهای روغنی یا حتی نرمال موثر باشند ، اما پوست خشک به قدرت پاک کنندگی کمتری نیاز دارد. این ممکن است ایده خوبی برای انتخاب یک ماده پاک کننده بدون الکل برای استفاده در پوست های خشک ، حساس یا کم آب باشد.

برخی از پاک کننده ها ممکن است روغن معطر یا روغنهای اساسی را در خود جای دهند. با این حال ، برای برخی از افراد ، این پاک کننده ها ممکن است پوست را تحریک کنند و اغلب واکنش های آلرژیک را تحریک می کنند. افرادی که چنین حساسیتی دارند باید پاک کننده هایی پیدا کنند که دارای مواد آرایشی متعادل با pH باشند ، حاوی مواد تحریک کننده کمتری باشند ، انواع مختلفی از پوست متناسب باشد و باعث نشود که پوست بعد از پاکسازی به طور مستقیم دچار کمبود آب شود. پوست تنگ و ناراحت کننده غالباً کم آبی است و ممکن است بعد از پاکسازی براق به نظر برسد ، حتی اگر سبوم وجود نداشته باشد. این به دلیل اثر آموختگی و "سلب کردن" است که بعضی از پاک کننده ها می توانند روی پوست داشته باشند. استفاده از پاک کننده ای که تعادل پوست را برطرف می کند ، باید قطع شود. پاک کننده ها باید با پوست کار کنند نه در برابر آن. پیدا کردن پاک کننده مناسب می تواند باعث بروز خطای آزمایشی و خطایی شود.

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰