این ریمل بوی ساحل می دهد.

آن را به لیست "چیزهایی که هرگز در 10 سال از نگارش در مورد ریمل نگفتم" اضافه کنید.

کسی در آنجا فکر کرد ، "آنچه دنیا در حال حاضر به آن احتیاج دارد ، ریمل است که بوی نارگیل می دهد!"

و بوی واقعا خوبی دارد ، BTW. من هم اینچنین فکر میکنم. ریمل ریمل Maybelline Total Tempation بوی دقیقاً مانند آب نبات نارگیل یا کرم ضد آفتاب نارگیل در یک گشت و گذار است.

همچنین ، در یک لوله زیبا و صورتی رنگ قرار می گیرد. 🙂

به علاوه و به علاوه.

maybelline ترکه وسوسه ریمل مژه و ابرو
نگاه دقیق تر به گره…
این آخرین ریمل از Maybelline است. این 7.99 دلار است و بخشی از مجموعه Total Temptation آنها است که ماه آینده رسماً وارد بازار می شود ( اگرچه در صورت خارش در حال حاضر در آمازون هستید که یک ریمل بوی نارگیل در زندگی خود داشته باشید ).

من فکر می کنم خوب است ... فکر نمی کنم زندگی به عنوان L'Oréal Lash Paradise تغییر کند ، که استاندارد طلای فعلی ریمل های دارویی دراماتیک برای من است زیرا همه کار را به خوبی انجام می دهد - طول ، جدا و ضخیم تر است. فرش شلاق - اما Maybelline Total Temptation کار را تمام می کند.

maybelline ریمل کامل وسوسه قبل از بعد
قبل و بعد از Maybelline Total Tempation Mascara
شلاقهای ناچیز و نسبتاً متوسط ​​من که به طور طبیعی غیرقابل تحمل به نظر می رسم ، وقتی دو کت می پوشم یک یا دو شکاف دارد. آنها طولانی تر ، ضخیم تر و تند تر هستند. فرمول گروه های مژه ها را با هم جمع می کند ، و سنبله ها چشم نواز هستند ، خصوصاً از فاصله یک بازو ، اما من جدایی شدید و فرش محکم تر را از Lash Paradise ترجیح می دهم.

اگر شما Total Temptation را در داروخانه پیدا کنید و آن را انتخاب کنید ، فکر نمی کنم شما یا چیز دیگری از آن استفاده نکنید. این یک ریمل ریمل دارویی کاملاً کاربردی ، ساده و با قابلیت حذف آسان است که کمی باعث افزایش بازی شلاق شما می شود.