آیا این فقط من است ، یا این چیزی است که معمولاً کمی در مورد رژلب هایی که در پالت های رژ لب LE وجود دارد ، کم است؟ اگر احساس کنند و کار کنند متفاوت از آنچه هستند اگر در لوله قرار بگیرند؟ من نمی دانم ... شاید چیزی تغییر کند وقتی آنها را به جای گلوله در تابه ریخت.

می دانم که بسیاری از هنرمندان آرایش می گویند که استفاده از رژ لب با برس باعث می شود رژ لب شما دوام بیشتری داشته باشد و ظاهر بهتری پیدا کند و خوب ، من کمی از آن اتفاق می افتم ، اما این برای من کافی نیست که بخواهم هر وقت یک قلم لب را شلاق بزنم زمانی که من رژ لب را گذاشتم.

جز با این یکی! it من این کار را برای معاون جدید Urban Decay ملاقات با پالت مات مات انجام می دهم.

معاون فروپاشی شهری با پالت لب فلزی ملاقات می کند
نزدیکتر ، زیبا ...
این 35 دلار ، واقعاً خوب است و هم اکنون با مجموعه تعطیلات سال 2017 در دسترس است .

پوسیدگی شهری با swatches پالت رژلب فلزی روبرو می شود
Banger ، Amulet ، CSB ، Tame

در آن 12 سایه از UD Vice رژ لب وجود دارد ، شش مورد جدید و شش مورد آنها دوباره از خط دائمی تبلیغ می کنند و Vices ، BTW ، اساساً ish هستند . آنها دیوانه خامه ای ، فوق العاده صاف هستند و در فیستا از پایان های مختلف آمده است.

پوسیدگی شهری با swatches پالت رژلب فلزی روبرو می شود
Banger ، Amulet ، CSB ، Tame
و سلام ، اکنون! - آنهایی که در این پالت هستند و به خوبی لوله های کار می کنند.

شش ردیف پایین هیچگونه براق و درخششی ندارند. همه آنها کرم یا مات هستند. و شش ردیف بالا ، پسر عموی هماهنگ و درخشان آنها هستند ، یعنی نسخه های فلزی / براق سایه ها در ردیف پایین.

خوب ، من هنوز نمی توانم باور کنم که این لبها چقدر صاف به لبهای من نگاه می کنند. همه آنها فوق العاده رنگ آمیزی شده اند و هیچکدام از آنها ظاهراً لکه دار نیستند.

بیگ بنگ بعضی اوقات کمی ظریف به نظر می رسد ... فکر نمی کنم به اندازه بیگ بنگ که درون لوله است صاف باشد ، اما این تنها مورد است. به طور کلی ، بقیه اینها دوست داشتنی به نظر می رسند و خوب کار می کنند. آنها احساس خامه ای می کنند ، به خط لب من نمی آیند و لب هایم را خشک نمی کنند.

پوسیدگی شهری با swatches پالت رژلب فلزی روبرو می شود
دیوانه ، جرقه ، کم عمق ، 217
همچنین قلمویی که با آنها همراه است بسیار جذاب است! - که عجیب است ، زیرا من معمولاً فکر می کنم که برس های کوچکی که با پالت لب به دست می آیند خیلی کوچک و بی دست و پا هستند و هیچ وقت کاملاً درست احساس نمی شوند. این یکی تلسکوپی است ، هرچند که گسترش می یابد ، بنابراین طول آن کمی طول می کشد و در دست من احساس راحتی می کند. سر قلم مو نیز از عرض خوبی برخوردار است و خوب و محکم است ، بنابراین کاملاً کاربرد دارد.

معاون فروپاشی شهری با پالت لب فلزی ملاقات می کند
رژ لب معاون من است ...
معاون فروپاشی شهری با بسته بندی پالت فلزی لب ملاقات می کند
زیبا به رنگ بنفش
سایه های جدید Banger، Fast Talk، Spark، CSB، Tame و Shallow است. و بازآفرینی های جدید Amulet ، Big Bang ، Backtalk ، Double Team ، 714 و Mad هستند.

این تا کنون شگفت انگیز ترین پالت لب است که در یک زمان loooong از آن استفاده کردم. و من شخص پالت لب نیستم. اصلاً اما اکنون من با این پالت کاملاً مهربان هستم.