مشروعیت دوست سبک من آلیس - نجوا کننده مو / علاقه مندان به رژ لب قرمز / دوست کیت ها - از ماسک پیش درمانی و شامپو درمانی قبل از شامپو Oribe Gold Lust استفاده کرده و یکشنبه گذشته ماسک قبل از شامپو برای من استفاده کرده است ، و موهای من هنوز هم مانند ابریشم احساس می کند. این مانند موهای تجاری سکسی آهسته Super Bowl است.

قلم مو من از آن عبور می کند ، تمام راه را به پایین ، zooooop ، و هنگامی که من انگشتان خود را از طریق آن اجرا می کنم ، رشته ها احساس نرم و مرطوب می کنند ، مانند اسپاگتی های پخته شده و دوقلو.

علاوه بر تقویت رطوبت ، ماسک همچنین به لطف فیلترهای UV ، باعث کاهش انتهای شکاف و شکستن طولانی مدت و محافظت از رنگ شما می شود.

قبل از درمان شامپو oribe
من آرزو می کنم چنین چیزی به عنوان صفحه نمایش رایانه های خراشیده و خرابکار وجود داشته باشد.
آلیس ماسک را که بوی چوب صندل و گل یاس دارد و مانند ژل مومیایی ترکیبی احساس می کند ، بر روی موهای خشک من از میانه تا انتها اعمال کرد ، در حالی که رنگ من روی ریشه هایم پردازش می شود.

بین چت کردن ، نوشیدن چای و خواندن بی شرمانه مجله Us Weekly (حتی موارد قدیمی reeeeeeally ) ، زمان را در سالن از دست می دهم ، اما فکر می کنم 30 دقیقه در آنجا بود.

سپس ، آلیس آن را شستشو داد ، شامپو و تهویه مطبوع کار کرد ، و یک ظاهر طراحی کرد.

قبل از درمان شامپو oribe
نقاب زدن در سمت چپ ، و نتایج نهایی در سمت راست (از من نپرسید که چرا مثل چراغهای جلو چراغهای جلو ، LOL!).
حتی اکنون ، روزها بعد و بعد از یک شستشو با Drybar Double Standard (بیشتر در این مورد در چند مورد) و یک جلسه یک ظاهر طراحی با آهن قابل اعتماد من ghd curling ، هنوز هم می توانم اثرات بعد از نرمی و گزاف ماسک را حس کنم و به طور جدی ، کجایی که همه گره هایی که معمولاً بروم وجود دارد؟ من ، مانند ، بدون درهم و برهم.

ببینید ، به همین دلیل من وقتی آلیس در مورد چیزهایی هوس می کند گوش می دهم ، زیرا نتایج آن موهای دنیای دیگری است.


آخرین چیزی که او به من بست ، R + Co High Dive بود ... و اکنون من در بطری سوم خود هستم. آیا واقعاً باید عاشق ماسک مو 69 دلاری باشم (!)؟ احتمالاً نه ... اما انسان ، واقعاً خوب است.

وقتی بیشتر دوست دارید هسته ای نباشید ، سخت گیر باشید
من کاملا مطمئن هستم که هیچ عضله ای در هسته خود ندارم. درعوض ، چمن زنها و ابرهای کرکی در شکم من وجود دارد ...

من هرگز به طور طبیعی قدرت اصلی زیادی نداشته ام و بخش C از قبل قدرت کمی را از بین برده ام ، اما من اخیراً در یک مأموریت برای تقویت هسته خود قرار داشته ام.

این کاری است که باید انجام شود ، LOL! همچنین ، من دوست دارم موارد را در تمرینات خود تغییر دهم ، زیرا یک چیز که امسال از انجام HIIT آموخته ام این است که تعویض چیزها آن را جالب نگه می دارد.


هسته اصلی شما را دوست خواهد داشت و همزمان از شما متنفر است.

من کارهای اصلی مبتنی بر پیلاتس را انجام داده ام ، و واقعاً کار سختی است ، شخص عزیز! این تمرین مبتدی توسط Blogilates یکی از اشتباهات فعلی من است. حتی بعد از گذشت دو هفته از این ، شکم های پایینی من احساس قوی تر می کنند (و کمر من درد کمتری دارد). در آنجا عضلات را کشف کردم که نمی دانستم که دارم. یا ، شاید من می دانستم که قبلاً آنها را داشتم ، اما فراموش کردم که آنها در آنجا بودند.

من قبلاً فکر می کردم Pilates واقعا کسل کننده است ، و من هنوز هم kinda انجام می دهم ، اما این ویدیو از طریق همه چیزهایی که برای اجرای صحیح هر یک از حرکات لازم انجام می دهید ، مانند جایی که شما نیاز به فشار و نحوه نگه داشتن بدن دارید ، می گذرد.

این کاملاً کامل است ، و هنگامی که شما واقعاً در تلاش هستید فشار تکه های چهارپایه ، غنیمت و معده خود را فشار دهید ، کاملاً کمک می کند.

در پایان این ویدئو ، من در حال عرق شدن هستم.

به هر حال ، داستان کوتاه کوتاه ، آن را امتحان کنید گاهی اوقات!