اکنون سه مجموعه جدید معطر MAC Fix + (plusses؟) در مجموعه دائمی موجود است. سلام به گل رز ، اسطوخودوس و نارگیل (هرکدام 26 دلار).
روشهای زیادی برای استفاده از Fix + (رسماً ، MAC Prep + Prime Fix + ) فراتر از روش استاندارد اسپری تنظیم آرایش وجود دارد.

من عاشق Fix + هستم و روزانه از آن برای آماده سازی پوست خود استفاده می کنم ، و آنقدر وارد آن شده ام که حتی هنگام مسافرت می توانم یک بطری کوچک با خود بیاورم.

MAC به تازگی سه ثابت + "طعم دهنده" جدید اضافه کرده است ...

خوب ، آنها واقعا طعم دهنده نیستند. فقط رایحه های مختلف با همان فرمول Fix + به عنوان اصلی ، که هنوز مورد علاقه من است ، BTW (دارای رایحه ای از گل گل / چای سبز). اکنون نیز نارگیل ، اسطوخودوس و گل رز وجود دارد .

اسپری نارگیل؟ در حال حاضر در صورت من ...

آه ... من آن را دوست دارم

نمی دانم قبلاً از Fix + استفاده کرده اید یا نه ، اما اگر این کار را نکردید ، امتحان کنید. این به طرز عجیبی بسیار بهتر از آب است و لکه های آب را به جا نمی گذارد. شما می توانید قبل از انجام مراقبت از پوست از آن به عنوان یک اسپری تنظیم کننده یا به عنوان یک اسپری آماده کننده پوست استفاده کنید تا پوست خود را مرطوب کنید ، اما این موارد حتی نیمی از مواردی نیست که برای آن مفید است.

در اینجا 10 روش دیگر برای کار MAC Fix +…

1. می توانید آن را روی موهای خود اسپری کنید!
بله درست است. می توانید آن را روی موهای مرطوب اسپری کنید تا گره های محکم محکم شود. یا اگر موهای مجعد طبیعی دارید ، آن را روی موهای خود اسپری کنید در حالی که خیس یا خشک است که موهای خود را لمس کنید.

2. به عنوان یک مرطوب کننده / اسپری کننده بدن برای بدن
همچنین می توانید از بدن + خود Fix + استفاده کنید. آن را در یخچال نگهداری کنید ، سپس آن را روی همه بازوها ، تنه و پا بکشید تا لایه ای از خنک ، سبک و با طراوت از رطوبت برخوردار شود.

3. مرورگرهای خود را فشرده کنید
برای داشتن ظاهری شدید ، یک برس زاویه دار را با پودر ابرو مورد علاقه خود بارگیری کنید و سپس آن را با Fix + اسپری کنید. آن را مستقیماً در مرورگر خود اعمال کنید و مراقب آن باشید!

4. برعکس ، از نرم افزار + استفاده کنید تا از یک برنامه ابرو شدید استفاده کنید
اگر به طور اتفاقی بیش از حد مداد ابرو بمالید و مرورگرهای خود را بیش از حد تیره کنید ، یک حلقه حلقه ای را با Fix + مرطوب کنید و آنرا از طریق مرورگرهای خود اجرا کنید تا شدت چند شکاف را کاهش دهد.

 

وقتی می خواهید در هنگام پاشیدن ثابت + زیبا به نظر برسید و کاملا موفق نیستید ، LOL!
5- یک رژ لب مایع را به یک سایه چشم کرم تبدیل کنید
این مورد برای دختران / بچه‌هایی است که دوست دارند بداهه نوازی کنند (و اگر شما یک فرد آرایش کاملاً کتابی هستید ، پس ممکن است بخواهید از این شخص دور شوید). شما می توانید با مخلوط کردن در کمی ثابت + یک رژ لب مایع را به یک سایه کرم تبدیل کنید.

مقداری رژ لب را روی قسمت پشت خود بکشید ، سپس آن را با Fix + اسپری کنید و آنرا داخل رژ لب مخلوط کنید. سپس آن را روی انگشتان یا برس خود بر روی درب خود بمالید.

6. سایه ها یا آسترهای خامه ای را دوباره زنده کنید
آستر و سایه های خامه را با چند تکه ثابت + دوباره به گلدان ها آغشته کنید. سپس با یک قلم مو مخلوط کرده و روی درب خود بمالید.

7. با فیکس + و زیبایی زیبایی یک چهره بی عیب و نقص را تقلید کنید
برای اضافه کردن یک لایه دیگر از رطوبت به پوست شما و به نازک بنیاد یا ساتر شما همیشه تا کمی، و در نتیجه ترکیب آسان تر می کند و نگاه خود را حتی بی عیب و نقص تر (بی عیب و نقص-ER)، تعدیل مورد علاقه خود را beautyblender با ثابت + قبل از ترکیب.


8- اشتباهات آرایش را پاک کنید
نوک Q را با Fix + خیس کنید ( نکات دقیق را با انتهای نکته دوست دارم ) ، و از آن برای تصحیح و تمیز کردن لبه های خط چشم پیروز استفاده کنید.

9. برس بنیاد خود را به زیبایی زیبایی بداهه تبدیل کنید
اگر نمی توانید بیش از پنج دقیقه یک زیبایی زیبایی را زنده نگه دارید زیرا گربه / کودک / گربه-کودکتان برای همیشه آنها را سرقت می کند ، آنها را مخفی می کند یا آنها را از بین می برد ، می توانید قلم موی کابوکی مورد علاقه خود را به زیبایی زیبایی تبدیل کنید.

فقط برس ها (در حالت ایده آل ، مصنوعی) را با Fix + خم کنید و از سر برس برای ترکیب پایه خود استفاده کنید.

10. محصولات صورت مایع را از بین ببرید
با آرایش و ترکیب ترکیب ثابت + مرطوب کننده ، کانسیلر یا پایه مورد نظر خود را در آغوش خود قرار دهید.