سایه بان وسایل نقلیه Maybelline Total 14.99 $ جدید را روی پوشان و گونه های من پوشیدم
نظر شما در مورد پالت که بوی نارگیل می دهد چیست؟ آیا شما شیفته و کاملاً وسوسه شده اید؟ من به عنوان "علاقه مندان به غذا" ، من هستم ، اما هنگامی که من سایه بان وسایل نقلیه + مایکل Maybelline جدید 14.99 دلاری را خراب می کنم و واقعاً بینی خود را در آن می بینم ، نارگیل تقریباً به اندازه آن در کل وسوسه Maybelline نیست. ریمل ، که برای من عجیب به نظر می رسد ...

من نمی دانم که چرا ، اما من فقط انتظار داشتم که محصولات پودر ، بو و نارگیل های بیشتری از ریمل بوی کنند. احتمالاً از سالهای باز کردن جمع و جور و بوی گل سرخ یا بنفشه یا باغی یا وانیل یا هر چیز دیگری عطر و بوی معطر بوده است. من شرط دارم

یا ، شاید من فقط گرسنه باشم و آرزو می کنم این سایه چشم ها و برجسته ها مانند ماکارون های نارگیل بو کنند. 🙂

پالت گونه گونه وسوسه‌انگیز maybelline
سایه Maybelline Total Temptation + Highlight Palette
بخشی از خانواده محصول Maybelline Total Temptation
قیمت لیست 14.99 دلار است ، بنابراین برای داروخانه ها کمی گران است و بخشی از خط جدید Total Temptation Maybelline است که هم اکنون در آمازون در دسترس است ( قیمت آمازون برای پالت 9.49 دلار است ) و آمدن به داروخانه ها ماه آینده.

هشت سایه چشم پودر و دو برجسته پودر به دو گروه تقسیم شده اند.

یک طرف پالت دارای قهوه ای ، هلو و طلای گرم است و طرف دیگر دارای سایه های خنک ، بنفش و زغال چوب است.

maybelline کل وسوسه چشمی چشم پالت
سایبان وسایل طلایی Maybelline Total + Swatches Highlight Palette

پالت های داروخانه راه طولانی را طی کرده اند!
Total Temptation یک نمونه از کتاب درسی است که در طی چند سال گذشته تا چه حد کیفیت داروخانه ها آمده است. من شده است با پوشیدن این آرایش داروخانه برای ... خوب، اجازه دهید فقط می گویند که آن را به یک شده looong زمان و ترک آن را در آن. 🙂

این پالت با محصولات قیمتی MAC و Urban Decay مقایسه خوبی دارد. مانند ، شما حتی با یک یا دو لایه رنگدانه زیادی به دست می آورید. علاوه بر این ، مچ دست شما می تواند این کار را آسان کند ، زیرا شما مجبور نخواهید بود برای مخلوط کردن تله های لبه های خود بگذرانید ، و حتی می توانید آن را لمس کنید.

من بعد از گذشت هفت ساعت آرایش را با این کار روی کلاه ها و گونه های خود بررسی کردم و مثل این بود که "بله ، به جایی نمی رسد" ، زیرا به نظر می رسید که من فقط آن را اعمال می کردم.

maybelline کل وسوسه پالت گونه k1
سایه Maybelline Total Temptation + Highlight
maybelline کل وسوسه پالت گونه 2
سایه Maybelline Total Temptation + Highlight
پودرها چقدر ریز خرد شده اند؟
بنابراین ، چرا فقط $ $ $ را صرفه جویی نمی کنیم و پس از آن همه با سایه های داروخانه می شویم؟

شما می توانستید ، و افراد زیادی این کار را می کنند. این به محصول بستگی دارد ، اما من به طور کلی احساس می کنم بهترین پودرهای اطراف مارکهای فروشگاههای بزرگ هستند و هرچه سایه چشم گرانتر باشد ، دانه های پودر ریزتر و ظریف تر هستند.

به عنوان یک فرد بالای 30 سال (خوب ، بیش از 40 سال) ، این یک امر بزرگ است ، زیرا دانه های کوچکتر به اندازه مشتاقانه دانه های بزرگتر به خطوط نمی رسند.

حتی در رده داروخانه ها ، فکر می کنم پالت دقیق تر ، دانه های ریزتر و Total Temptation جایی در وسط است ، با دانه هایی که از پودرهای داروخانه زیرزمینی معامله ریزتر هستند ، اما بزرگتر از شانل هستند.

بسته به پوست شما ، ممکن است اصلاً متوجه تفاوت آن نشوید. منظور من این است که اگر شما 20 ساله باشید و نتوانید منافذ خود را ببینید و هیچ خطی ندارید (از لذت بردن از آن در حالی که می توانید ، بچه) لذت ببرید ، چیز بزرگی نیست ، اما اگر در دهه 30 ، 40 و بالاتر هستید ، هرگونه عمل خط خوب روی دربهای شما واضح تر خواهد بود ، مگر اینکه شما حداقل چند دقیقه دیگر را صرف انجام حرکت برف پاک کن شیشه جلو و ساختن آن حلقه های کوچک برای ریختن دانه ها و خلاص شدن از شر هرگونه پودری کنید.

maybelline کل وسوسه پالت گونه 3
سایه Maybelline Total Temptation + Highlight Palette
حرف آخر
این پالت با کیفیت برای قیمت و انتخاب عالی برای نوجوانان ، تویت ها و اکثر 20 - بعضی اوقات است. و 30 چیزها و بالاتر ، بله ، شما می توانید آن را نیز بکشید ، اما شما باید کارهای بیشتری انجام دهید.

کاملاً به دنبال دستور العمل های اسموتی (و شانل در Costco)

اسفناج + خیار + سیب + لیمو + آناناس
شما بچه ها ، من به آن نقطه شیرین سازی می رسم - می دانید ، آن مکان که اگر یکی دیگر از همان اسفناج اسفناج را که ماه ها ساخته بودید ، داشته باشید ، می روید. راه های جدید برای کار کردن مواد سبز در رژیم غذایی من.

من هفته گذشته وان بزرگی از اسفناج اسفناج را برای اسموتی ها از Costco خریداری کردم و نمی خواهم آن را هدر دهم. اگر اسموتی اسفناج دارید که دوستش دارید ، لطفاً به اشتراک بگذارید. بدن من از شما متشکرم

اوه ، و صحبت از کاستکو ، تازه فهمیدم که کسی در شهر من اکنون Chanel (!) را می فروشد.

خوب ، این فقط یک لیوان کرم صورت لو لیفت شانل با 99 دلار بود ( 165 دلار در chanel.com ) ، اما هنوز هم. 🙂


اکنون می توانید به داخل Costco بپیچید و Chanel را با جعبه کروسانتهای با اندازه XXL بدست آورید!
من یک بسته از کوزه را روی یک میز کارت در جلوی بخش نوری ، به همراه چند کیسه مربی و پرادا تصادفی دیدم.

آیا تابحال شانل را در Costco دیده اید؟ این برای من اولین بار بود.